Parking Lotnisko

Aleja Krakowska 42, 02-284 Warszawa, Polska

PARKLOT > Lotnisko Okęcie Chopina Warszawa > Parking Parking Lotnisko

Ogólne

Parking Lotnisko specjalizuje się w obsłudze Klientów lotniska Chopina w Warszawie. Posiadamy dużą ilość miejsc parkingowych w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska Okęcie. Od początku działalności obsłużyliśmy kilkadziesiąt tysięcy Klientów. Dzięki zdobytemu doświadczeniu możemy zaoferować tani parking dobowy przy Okęciu oraz usługi parkingowe ściśle dostosowane do Państwa potrzeb. Oferujemy parking długoterminowy przy lotnisku Chopina oraz bezpłatny transfer na lotnisko, pod samo wejście terminala. Transfer naszych Gości wraz z ich bagażami odbywa się nowymi, klimatyzowanymi busami. Lokalizacja naszego parkingu niedaleko lotniska Chopina sprawia, że czas transferu lotniskowego wynosi tylko kilka minut. Transfer maksymalnie 4 osób jest zawarty w cenie. Każda dodatkowa osoba to dodatkowy koszt 50PLN.

Galeria

Opinie

4.2/5
Opinie: 50
Zablokowanych opinii: 3
Łatwość dojazdu
4.0 / 5
Standard parkingu
4.0 / 5
Obsługa parkingu
4.3 / 5
Jakość transferu
4.5 / 5

Jerzy C.

4.00/5

19.12.2024 15:56
Łatwość dojazdu
3/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Dojazd dziurawą drogą. Wewnątrz parkingu droga nie lepsza. Samochód wyglądał jak po off roadzie.


Rafal W.

3.50/5

17.12.2024 11:15
Łatwość dojazdu
3/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
4/5
Jakość transferu
4/5

Droga wewnątrz parkinku z licznymi dziurami i kałużami (ze względu na padający deszcz). Dojazd do parkinku (w głębi za hotelem) mało intuincyjny. Sam transfer z/na lotnisko, bus oraz szybkość transferu bardzo dobra.


Włodzimierz B.

5.00/5

15.12.2024 14:28
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

bardzo dobre położenie parkingu, obsługa i transport w obie strony bez oczekiwania


Adam

3.75/5

15.12.2024 11:29
Łatwość dojazdu
3/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
4/5
Jakość transferu
5/5

Średnia łatwość dojazdu, adres wskazuje na hotel, natomiast sam parking lotniskowy jest dalej jakieś 500 metrów. Nawierzchnia, zwłaszcza przy wjeździe na parking, do poprawy - miejscami głębokie dziury, czasami leżące większe kamienie. Obsługa bez zastrzeżeń. Transfer w miarę szybki i sprawny. Dobrze przemyślany sposób z zamawianiem z kodu QR i połączenie tego w system, gdzie kierowca widzi kto dokonał zamówienia.


iza

2.50/5

10.12.2024 8:14
Łatwość dojazdu
2/5
Standard parkingu
2/5
Obsługa parkingu
2/5
Jakość transferu
4/5


Pawel K.

4.50/5

09.12.2024 12:28
Łatwość dojazdu
4/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


Ewa

2.75/5

03.12.2024 13:13
Łatwość dojazdu
1/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
3/5
Jakość transferu
4/5

Obsługa parkingu oceniona na 3. Oczywiście nie tyczy to się wszystkich osób tam pracujących tylko jednego kierowcy. Podczas przyjazdu wysadziliśmy część osób pod hotelem z walizkami, ze względu na żle oznaczony dojazd i brak informacji na stronie, że parking jest za hotelem 500 m. Dojechaliśmy do parkingu i tam jak na początek wszystko super, czyli obsługa biura świetna, kompetentna bez zarzutów. Zapytaliśmy czy transfer odbywa się obok hotelu bo tam pozostawiliśmy osoby (gdybyśmy uzyskali odpowiedz, że "nie" to byśmy podjechali po osoby i dostarczyli je pod parking). Pracownik biura powiedział że nie, ale kierowca może podjechać tam po osoby. Dlatego zaparkowaliśmy samochód i grzecznie czekaliśmy na kierowcę. Kierowca, który miał nas wieś gdy dowiedział się, że część osób jest pod hotelem to oświadczył że on tam nie będzie jechać bo on z hotelu to odbiera tylko gości hotelowych, a parking jest tu a nie pod hotelem. Poinformowaliśmy kierowcę że Pan z biura kazał przekazać kierowcy, żeby podjechał pod hotel. Mimo tej informacji kierowca powiedział że nie pojedzie. Dopiero po interwencji pracownika biura, kierowca naburmuszony podjechał pod hotel po resztę osób. W drodze powrotnej już był inny kierowca do którego nie było żadnych zastrzeżeń. Podczas rezerwacji parkingu czytałam opinie i były też negatywne na temat kierowcy (może to był ten sam? tego nie wiem?), rezerwując stwierdziłam że ktoś może miał gorszy dzień, natomiast po swojej wizycie uważam że Pan kierowca nie miał złego dnia tylko ma taki sposób bycia. Pierwszy i ostatni raz korzystaliśmy z tego parkingu. Zachowanie Pana kierowcy wskazywało jak by osoby korzystające z parkingu były " złem koniecznym". Korzystałam z wielu parkingów ale nigdzie nie spotkałam się z takim "człowiekiem".


Andrzej M.

4.25/5

26.11.2024 12:22
Łatwość dojazdu
4/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


Tomasz R.

5.00/5

20.11.2024 11:38
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


Agnieszka C.

3.25/5

18.11.2024 10:36
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
1/5
Jakość transferu
3/5

Słaba ocena dotyczy zachowania kierowcy. Zgodnie z instrukcja po odebraniu bagazu kliknełam w link i od razu udałam sie do miesca wskazanego czyli strefa C. Nie przypuszczalam, że kierowca w momencie klikania linku bedzie wjezdzał juz na parking i był bardzo zdenerwowany, że tak dlugo nam zajeło pojawienie sie w strefie C. Jak nas zobaczyl to odjechal, bo juz minął czas postoju. Objechal lotnisko i po nas jeszcze raz przyjechał, ale juz awanrurując sie że nie czytamy instrukcji itd. Był niegrzeczny, dodatkowo zero pomocy z ciezkimi walizkami ktore same musialysmy wyjac z busa. Nie sądze abym kolejny raz wybrala ten parking, biorac pod uwage że jest ich mnóstwo.


Czytaj więcej: Opinie o parkingu Parking Lotnisko (50)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji