Auto Park Okęcie

Al. Krakowska 42a, 02-284 Warszawa

PARKLOT > Lotnisko Okęcie Chopina Warszawa > Parking Auto Park Okęcie

Ogólne

Auto Park Okęcie

Bezpieczny i przyjazny parking lotniskowy przy Okęciu

🔐 Bezpieczeństwo

Pełne bezpieczeństwo dla Twojego pojazdu dzięki profesjonalnemu i kompetentnemu zespołowi, monitoringowi 24/7 oraz nowoczesnym środkom ochrony. Parking jest solidnie ogrodzony i oświetlony, dzięki czemu możesz spokojnie, bez obaw o swój pojazd, skupić się na podróży.

🚐 Transfer

Zapewniony szybki transfer pod sam terminal w cenie rezerwacji. Odbywa się on nowoczesnym i klimatyzowanym Mercedesem Vito. Czas dojazdu na lotnisko to około 8 minut. Po wylądowaniu w Polsce i odebraniu bagaży zadzwoń pod numer obsługi +48 720 801 800 w celu odbioru z lotniska. UWAGA! Darmowy transfer dla max 4 osób na rezerwacji.

🍵 Dodatkowo
  • Pomoc przy uruchomieniu auta
  • Pomoc przy pompowaniu kół
  • Warsztat na terenie parkingu
  • Poczekalnia
  • Toaleta
  • Dostępne napoje
  • Miejsca dla busów 
  • Mycie pojazdu
Mapa świata Szczegóły dojazdu

Auto Park Okęcie znajduje się tuż przy zjeździe z trasy S2, przy Air Hotel, oznaczony jest niebieską tablicą z logo i nazwą parkingu.

Rezerwacja Auto Park Okęcie przez Parklot zapewni Ci oszczędność czasu oraz gwarancję miejsca.

Galeria

Opinie

4.3/5
Opinie: 18
Zablokowanych opinii: 0
Łatwość dojazdu
4.8 / 5
Standard parkingu
3.7 / 5
Obsługa parkingu
4.4 / 5
Jakość transferu
4.3 / 5

Marcin S.

3.50/5

07.04.2025 12:46
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
1/5
Obsługa parkingu
4/5
Jakość transferu
4/5

Ogólnie ok ale nawierzchnia na terenie parkingu tragiczna brak oświetlenia całego parkingu .


Magdalena M.

4.75/5

07.04.2025 12:20
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


KATARZYNA S.

4.50/5

24.03.2025 5:00
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
4/5


Janina K.

2.50/5

16.03.2025 22:06
Łatwość dojazdu
3/5
Standard parkingu
1/5
Obsługa parkingu
3/5
Jakość transferu
3/5

Nie mogłam dojść do samochodu, bo parking zalany był wodą, fatalnie, całe buty miałam ublocone


Robert M.

4.00/5

16.03.2025 12:31
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
4/5
Jakość transferu
4/5


Mateusz B.

5.00/5

06.03.2025 12:48
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


Dominik

4.00/5

03.03.2025 8:25
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
2/5
Obsługa parkingu
4/5
Jakość transferu
5/5


Ewa

4.50/5

02.02.2025 19:36
Łatwość dojazdu
4/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

polecam parking, super obsługa, szybki bezproblemowy transfer.


Krzysztof O.

5.00/5

02.02.2025 13:08
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Godny polecenia.


piotr k.

4.50/5

31.12.2024 15:40
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
4/5


Czytaj więcej: Opinie o parkingu Auto Park Okęcie (18)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji