Krispit Parking 24

ul. Pląsy 100, 02-822 Warszawa

PARKLOT > Lotnisko Okęcie Chopina Warszawa > Parking Krispit Parking 24

Ogólne

Parking Krispit powstał z myślą o Klientach portu lotniczego Warszawa Okęcie. Znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Lotniska Chopina, w odległości zaledwie 2 km. Swoim Klientom oferuje aż 300 miejsc parkingowych.

Gwarancja bezpieczeństwa

Parking Krispit znajduje się pod całodobową ochroną wyspecjalizowanego personelu, ponadto posiada system monitoringu. Parking posiada ubezpieczenie w PZU na kwotę 500 000zł.

Bezpłatny, komfortowy transfer

Parking oferuje darmowy transport Klientów zarówno na lotnisko w dniu przybycia, jak i odbiór w dniu powrotu. Dzięki doświadczeniu kierowców transfer Gości nie przekracza 6 min.

Wyspecjalizowany personel chętnie pomoże w przepakowaniu bagaży oraz udzieli wszelkich niezbędnych informacji.

Rezerwacja za pośrednictwem strony PARKLOT to oszczędność czasu, a także gwarancja miejsca.

Galeria

Opinie

4.0/5
Opinie: 777
Zablokowanych opinii: 24
Łatwość dojazdu
3.9 / 5
Standard parkingu
3.5 / 5
Obsługa parkingu
4.3 / 5
Jakość transferu
4.4 / 5

Izabela O.

4.25/5

14.12.2024 20:59
Łatwość dojazdu
3/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Wszystko ok


Andrzej S.

2.00/5

25.11.2024 12:30
Łatwość dojazdu
1/5
Standard parkingu
1/5
Obsługa parkingu
3/5
Jakość transferu
3/5

Nawigacja nie doprowadzi do parkingu tylko w pole, droga dojazdowa fatalna.


Michał G.

2.50/5

11.11.2024 13:35
Łatwość dojazdu
1/5
Standard parkingu
2/5
Obsługa parkingu
3/5
Jakość transferu
4/5

Dojazd do parkingu płytami, na samym parkingu mega dziury na szczęście nie trafiłem na deszczową pogodę bo do auta musiałbym podpłynąć motorówką. Na szczęście mam dosyć wysoki samochód, natomiast mniejsze samochody mogą mieć problem.


Andrzej

3.50/5

28.10.2024 13:28
Łatwość dojazdu
3/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
3/5
Jakość transferu
5/5


Maciej W.

4.50/5

15.10.2024 22:44
Łatwość dojazdu
4/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


Piotr D.

2.50/5

03.10.2024 14:09
Łatwość dojazdu
1/5
Standard parkingu
1/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
3/5

Dojazd do parkingu trudny ze względu na wyboistą i miejscami dziurawą nawierzchnię zbudowaną z płyt betonowych. Brak widocznej informacji (tablicy) informującej o miejscu, w którym znajduje się parking. Z tych powodów będąc prawie na miejscu zawróciłem i dopiero po telefonie do pracownika obsługi trafiłem na miejsce. Teren parkingu wyboisty i zarośnięty. Pojazd wykorzystywany do przewozu pasażerów i ich bagaży delikatnie mówiąc swoim wnętrzem nie zachęca do wsiadania.


Przemysław P.

4.75/5

20.09.2024 13:15
Łatwość dojazdu
4/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


BRONISŁAW K.

2.50/5

04.09.2024 14:46
Łatwość dojazdu
2/5
Standard parkingu
2/5
Obsługa parkingu
3/5
Jakość transferu
3/5


Ilona M.

4.00/5

02.09.2024 22:39
Łatwość dojazdu
3/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
4/5
Jakość transferu
5/5


Agnieszka U.

3.75/5

22.08.2024 13:42
Łatwość dojazdu
2/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


Czytaj więcej: Opinie o parkingu Krispit Parking 24 (777)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji