PARKLOT > Lotnisko Katowice Pyrzowice Parking Oficjalny parking P1 Opinie
Alicja
2.33/5
Po opłaceniu parkingu z góry przelewem przez internet mieliśmy problem z wjazdem i wyjazdem z parkingu. W rezerwacji była informacja, że numery rejestracyjne zostają zczytane automatycznie i szlaban otwiera się. Ani w jedną, ani w drugą stronę tak się nie stało. Nie mogliśmy wyjechac z parkingu o 4 nad ranem zmęczeni po podróży samolotem. Niepotrzebny stres i opóźnienie związane z koniecznością wydzwaniania w środku nocy do obsługi parkingu, żeby ktoś otworzył nam szlaban. Nie wybiorę tego parkingu nigdy więcej.
Paulina F.
3.33/5
Niestety dane samochodu, nie były wprowadzone do systemu wyjazdu i trzeba było szukać obsługi parkingowej. Za tą cenę oraz w przypadku załatwienia wszystkiego on line, nie powinno już być tego typu komplikacji.
Krzysztof B.
4.00/5
czytnik na bramkach przy wyjeździe nie rozpoznaje kodu rezerwacji, potrzebna interwencja obsługi parkingu.
Teresa K.
5.00/5
Moja opinia jest bardzo pozytywana,blisko lotniska,bezproblemowo, jeżeli będzie taka potrzeba, zawsze skorzystam.
Roman C.
3.33/5
Mimo opłacenia i rezerwacji na wjeździe kamera nie rozpoznała rejestracji - pobrałem zwykły bilet. Na moje pytanie co robić przy wyjeździe dostałem odpowiedź, źe jeśli bramka mnie nie wypuści to zgłosić się do obsługi. W ulewnym deszczu musiałem wycofać samochód narażając się na kolizję i uwagi innych kierowców, potem podjechać do kontenera i dalej moknąć przed okienkiem. Nie po to płaciłem 300 zł za 5 dni
Marzenka
4.33/5
Bezproblemowo tylko jak masz rezerwację to przy wyjeździe podjedź do obsługi żeby zresetowała bilet do wyjazdu na zero
Marian
4.50/5
Problem z wyjazdem . Bramka nie otwiera się automatycznie . Konieczność zgłoszenia się do szarego baraku i pobranie nowego biletu od obsługi i dopiero możliwy był wyjazd z parkingu
Jerzy K.
3.00/5
oczywiście parking zarezerwowaliśmy i OPŁACILIśMY wcześniej przez internet jak należy. Kamera przy wjeździe NIE sczytała numeru rejestracyjnego (tablice rejestracyjne czyściuteńkie) i NIE OTWARŁA bramki automatycznie. Za nami stał autobus. Nerwowo wtykaliśmy kod na wydruku rezerwacji pod czytnik (wydruk jest A4 - a okienko formatu biletu autobusowego) aż wreszcie za którymś razem "zaskoczył" i otwarł. Oczywiście znaleźć wolne miejsce na tym parkingu (objechaliśmy trzy razy) to prościej wygrać w totolotku. Przy wyjeździe to samo. Numer telefonu obsługi (z rezerwacji) - cały czas zajęty. Przycisk wezwania obsługi na bramce - słychać piąte przez dziesiąte jak ze zepsutego iPhonea. Moja poszła z rezerwacją w ręce do budki obsługi i dostała nowy bilet parkingowy - po zeskanowaniu go pokazało się "PARKING NIEOPŁACONY NA 400 PLN". Podjechaliśmy jeszcze raz do budki obsługi. Pan kazał podjechać pod bramkę numer 1 - bo otworzy ją zdalnie ręcznie na nasz widok. Co i uczynił. Byliśmy wolni ! Ach ten dziewiętnasty wiek - wiek pary i elektryczności. Oszałamia mnie ten pęd...
Łukasz R.
2.50/5
Jestem w trakcie wyjaśniania sprawy. Otóż pomimo opłaconego wcześniej biletu na bramach przy wyjeździe nie otwarto mi automatycznie szlabanu ( a tak podobno miało być inaczej ) i musiałem zapłacić raz jeszcze i to w dodatku wyższą kwotę. Mam nadzieję, że zostanie mi ona zwrócona.
Andrzej
2.67/5
Nie działa identyfikacja rejestracji samochodu. Rezerwacja opłacona przez internet. Kłopot z wjazdem i wyjazdem. Jedyna korzyść to bliskość terminala.