Parking LOT 24

Równoległa 3, 42-625 Pyrzowice

PARKLOT > Lotnisko Katowice Pyrzowice > Parking Parking LOT 24

Ogólne

Parking LOT 24 Pyrzowice

Wygodny, przestronny parking tuż przy lotnisku Pyrzowice

🔐 Bezpieczeństwo

Parking jest całodobowo monitorowany, ubezpieczony oraz dozorowany przez doświadczoną i pomocną obsługę. Teren parkingu jest ogrodzony, odpowiednio oświetlony, a wjazd odbywa się poprzez nowoczesny system bramkowy.

🚐 Transfer

Zapewniony darmowy transfer na lotnisko klimatyzowanym, 9-osobowym busem. Czas transferu wynosi ok. 4 minuty. Po przylocie i odebraniu bagaży zadzwoń pod numer +48 517 751 917, a kierowca niezwłocznie ruszy by zabrać cię z lotniska na parking. 

🍵 Dodatkowo
  • Kompresor
  • Kable rozruchowe
  • Miejsca dla busów (odpłatnie)
  • Toaleta
Mapa świata Szczegóły dojazdu

Na parking z łatwością dotrzesz kierując się drogą wojewódzką 913, a następnie skręcając w prawo w ulicę Równoległą. Oznaczony banerami parking znajduje się po lewej stronie. 

Rezerwacja Parkingu LOT 24 Pyrzowice przez Parklot zapewni Ci oszczędność czasu oraz gwarancję miejsca.

Galeria

Opinie

4.9/5
Opinie: 49
Zablokowanych opinii: 0
Łatwość dojazdu
5.0 / 5
Standard parkingu
4.8 / 5
Obsługa parkingu
4.9 / 5
Jakość transferu
4.9 / 5

Arkadiusz K.

5.00/5

30.03.2025 12:25
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Wszystko w jak najlepszym porządku.


Dawid K.

5.00/5

16.03.2025 19:27
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


Dariusz S.

5.00/5

13.03.2025 14:31
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


Josef J.

5.00/5

27.02.2025 16:53
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


Monika B.

5.00/5

24.02.2025 12:04
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Polecam Lot 24 w 100%. Bardzo miła i pomocna obsługa, wszystko zorganizowane sprawnie i bezproblemowo. Napewno skorzystamy ponownie 😀


Marcin R.

5.00/5

24.02.2025 11:50
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Z czystym sumieniem polecam. Oczekiwanie po przylocie 5 minut.


Grzegorz P.

5.00/5

21.02.2025 6:01
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Szybki transfer po.powrocie do kraju. Nie trzeba czekać pół godziny po ciężkiej podróży, aby dostać się do swojego auta. Bardzo polecam !!! Kierowcy bardzo mili. Polecam!!!


Patryk K.

5.00/5

20.02.2025 11:27
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Bardzo polecam! Wszystko szybko i fachowo, pozdrawiam młodego kierowcę z niebieskiego busika.


Mirosław H.

5.00/5

07.02.2025 11:20
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


Renata K.

3.50/5

04.02.2025 17:11
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
4/5
Jakość transferu
1/5

Oczekiwanie na odbiór z lotniska około 30 minut. Z konkurencyjnych firm bus zdążył w tym czasie odebrać pasażerów 3 krotnie


Czytaj więcej: Opinie o parkingu Parking LOT 24 (49)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji