Rondo

Skarżyńskiego 2, 54-530 Wrocław

PARKLOT > Lotnisko Wrocław Strachowice > Parking Rondo

Ogólne

Parking Rondo jest zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie Portu lotniczego Wrocław - Strachowice, transfer klientów nie przekracza 3 minut. Oferujemy blisko 100 miejsc parkingowych. Teren parkingu utwardzony, dobrze oznakowany.

Naszym klientom gwarantujemy bezpłatny transport pod terminal lotniska, a także odbiór. Miła obsługa chętnie pomoże z bagażami.

Nad bezpieczeństwem parkingu, a również zaparkowanymi tam autami, całodobowo czuwa profesjonalna firma ochroniarska Solid Security. Dodatkowo zabezpieczyliśmy parking systemem antynapadowym, a także monitoringiem 24h/dobę.

Posiadamy ubezpieczenie obiektu oraz pozostawionych tam aut od wszelkich zdarzeń losowych, kradzieży itd. Dysponujemy urządzeniem rozruchowym (w przypadku awarii akumulatora), a także kompresorem do pompowania kół.

Możliwość płatności gotówką, przelewem, a także kartą płatniczą. Wybierając rezerwację przez Parklot masz gwarancje wolnego miejsca parkingowego, a także oszczędzaj swój czas, zapraszamy.

Transfer do 5 osób bezpłatnie - powyżej mogą być naliczone dodatkowe opłaty zgodnie z cennikiem obowiązującym na parkingu.

Rezerwacja klienta może zostać anulowana w przypadku braku wjazdu w czasie 2 godzin od podanej godziny rozpoczęcia rezerwacji.

Opinie

4.5/5
Opinie: 551
Zablokowanych opinii: 34
Łatwość dojazdu
4.6 / 5
Standard parkingu
4.2 / 5
Obsługa parkingu
4.6 / 5
Jakość transferu
4.7 / 5

Małgorzata C.

5.00/5

12.11.2024 11:59
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Polecam!


Rafał J.

5.00/5

07.11.2024 7:24
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

jestem bardzo zadowolony z obsługi parkingowej w szerokim tego słowa znaczeniu (dogodna lokalizacja, transfer, podejście do klienta)


Kinga J.

5.00/5

04.11.2024 11:19
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Parking blisko lotniska, oświetlony, ze szlabanem i obsługa 24h. Łatwy i przyjemny kontakt z obsługą, miła obsługa, szybki transfer. Polecam.


Grzegorz T.

5.00/5

31.10.2024 8:33
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


Kamil F.

5.00/5

30.10.2024 12:07
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Wszystko jak trzeba.


AGNIESZKA C.

5.00/5

25.10.2024 11:16
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

super


Mateusz O.

5.00/5

24.10.2024 11:19
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


Martin T.

4.50/5

23.10.2024 11:41
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
4/5


Zyga

4.50/5

20.10.2024 11:53
Łatwość dojazdu
4/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5


Katarzyna G.

5.00/5

19.10.2024 11:16
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Bardzo miła obsługa. Pierwszy raz spotkałam się z telefonem od obsługi parkingu z zapytaniem czy już dojeżdżamy. Mimo opóźnionego lotu nie ponieśliśmy dodatkowych kosztów. Bardzo dużo wyrozumiałości. Polecam serdecznie 🥰


Czytaj więcej: Opinie o parkingu Rondo (551)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji