PARKLOT > Lotnisko Wrocław Strachowice > Parking Oficjalny Parking Lotnisko Wrocław Strachowice
Oficjalny Parking lotniska we Wrocławiu zlokalizowany bezpośrednio przy terminalu to oszczędność czasu i gwarancja bezpieczeństwa. Parking D to oficjalny parking Portu Lotniczego we Wrocławiu
Dzięki współpracy z Lotniskiem Strachowice rezerwacja przez stronę PARKLOT to pewność, że po przyjeździe miejsce parkingowe będzie na Ciebie czekać. Rezerwacja upoważnia do zaparkowania wyłącznie na parkingu D.
Po złożeniu rezerwacji otrzymasz potwierdzenie z kodem QR, należy je wydrukować i zeskanować kod QR przy wjeździe na parking. Kod QR wysyłany jest w osobnej wiadomości - z tego adresu mailowego: rezerwacja@airport.wroclaw.pl
Jadąc na parking należy trzymać się prawej strony. Następnie należy zeskanować kod QR z rezerwacji - wówczas otrzymasz bilet. Należy jechać prosto, a przy szlabanie na parking A włożyć i odebrać bilet. Trzeba przejechać przez parking A, przy szlabanie na parkingu D włożyć i odebrać bilet - wjechać na parking D. Wtedy pozostaje jedynie zjechać na prawo i wypakować bagaże. Parkowanie odbywa się na dowolnym miejscu, które nie jest zajęte. Prosimy pamiętać numer alejki.
Utwardzony parking długoterminowy na lotnisku we Wrocławiu to pełne bezpieczeństwo Twojego samochodu, parking jest monitorowany.
Profesjonalny parking lotniskowy we Wrocławiu cieszy się wysokim zaufaniem klientów z całego świata oraz pozytywnymi opiniami. Wylatując z portu lotniczego Wrocław parking ten będzie najlepszą opcją dla tych, którzy nie chcą tracić czasu w busach transferowych.
Aby otrzymać fakturę za usługę parkingową rezerwowaną za pomocą PARKLOT wystarczy zaznaczyć tę opcję przy rezerwacji. W razie pytań o fakturę prosimy o kontakt na kontakt@parklot.pl.
Wjazd i wyjazd z parkingu nadzorowane są przez elektroniczny system kontroli dostępu z kodem QR, wysyłanymi z adresu mailowego: rezerwacja@airport.wroclaw.pl
Informacja parkingu 24h/7: +48 71 35 81 244
Lucyna M.
4.00/5
problem z otwarciem szlabanu przy wjeździe, konieczność pobrania dodatkowego biletu pomimo wcześniejszej rezerwacji i opłaty, automat nie odczytał po kodzie
Barbara S.
4.67/5
Jan K.
5.00/5
Olga W.
2.33/5
Z powodu nieoczywistego załączenia instrukcji obsługi, która nie jest generowana bezpośrednio w korespondencji mailowej, bardzo trudno o znalezienie właściwego miejsca. Nie był to wyłącznie mój problem, takich osób, które nie mogły sobie poradzić było kilka tylko w momencie, gdy ja opuszczałam parking. Za wybór niewłaściwego miejsca doliczona została dodatkowa opłata, a potem wyjazd też nie odbył się bez problemów. Pan w obsłudze bardzo starał się pomóc, ale ten system jest po prostu do bani i tyle. Więcej nie skorzystam.
Robert L.
2.33/5
Bardzo złe oznaczenie. Zamówiliśmy dwa miejsca parkingowe. Były osoby z kartami osoby niepełnosprawnej. Samochody zostały zaparkowane na kopertach osoby niepełnosprawnej. Karty były włożone za przednią szybą. Było nasze wielkie zdziwienie, że nie możemy wyjechać z parkingu. Okazało się,że musimy dopłacić po 60zł za kazdy pojazd, bo nie na tych kopertach ustawione były pojazdy. Czy tak się powinno naciągać klientów?
Beata K.
4.00/5
Teraz było ok ho blisko lotniska latem tragedia
Witold M.
4.67/5
Aneta R.
4.67/5
Wojciech L.
2.33/5
Wykupiony bilet nie otwiera bramki ???? Kamery nie czytają rejestracji ????? Dopiero po zgłoszeniu do obsługi, personel robi porządek z tym tematem, za co dziękuję ....
Rafał J.
5.00/5
Wszystko bezproblemowo, dobre oznakowanie dojazdu, system z czytywania tablic rejestracyjnych jest extra! No i dobra cena! Polecam
Czytaj więcej: Opinie o parkingu Oficjalny Parking Lotnisko Wrocław Strachowice (3010)
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Rolą Usługodawcy jest:
Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.
Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:
lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;
Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;
wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;
informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;
informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.
Umieszczanie w serwisie informacji o:
cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;
rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;
prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;
nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.
Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.
Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.
Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.
Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.
Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.
Rolą Parkingu jest:
dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;
dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;
udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;
należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.